MediaGroup - same dobre strony - tworzymy internet z pasją

 



Dołącz     

• Współpracuj z nami przy tworzeniu projektów MediaGroup. Jesteś autorem tekstów, fotografii, reportaży, muzyki bądź aplikacji - skontaktuj się »»


Reklama   

• Serwisy projektu MediaGroup nie posiadają na swoich stronach odpłatnych powierzchni reklamowych. Zawarte informacje są zamieszczane celem wsparcia ciekawych inicjatyw non profit. Chcesz się dowiedzieć więcej - skontaktuj się »»



Projekty które tworzymy:

OceanWorld.pl

Serwis OceanWorld.pl

Serwis OceanWorld.pl

Strona OceanWorld.pl powstała w celu zwrócenia uwagi na problemy ekologiczne środowiska mórz i oceanów. W sposób czytelny i przejrzysty chcemy przedstawić zagrożenia zasobów wodnych naszej Planety.

Obok tekstów czysto edukacyjnych związanych z biosystemem morskim proponujemy trochę rozrywki w formie krótkich klipów filmowych i serii zdjęć ukazujących ciekawostki i piękno podwodnych głębin
»»

DivingCenter.pl

Serwis DivingCenter.pl

Serwis DivingCenter.pl

DivingCenter.pl to propozycja dla wszystkich osób, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z nurkowaniem, bądź już to zrobili. Serwis ukierunkowany jest przede wszystkim dla mniej doświadczonych nurków poszukujących sprzętu, porad w jego wyborze, opisów miejsc nurkowych, adresów klubów itd. Dla miłośników podwodnej fotografii proponujemy galerię zdjęć.

W przyszłości planujemy rozbudować go o dział dotyczący serii testów sprzętu nurkowego
»»

Ethnology.pl

Serwis Ethnology.pl

Serwis Ethnology.pl anglojęzyczne wydanie polskiego portalu

Serwis Ethnology.pl jest anglojęzyczną reprezentacją polskiej edycji. Staramy się zadbać o to aby autorzy polskich tekstów byli również widoczni i promowani w ogólnoświatowym internecie.
Wersja angielska jest nieco bardziej skromna, jednak w najbliższym czasie zostanie ona mocno rozszerzona. W planach jest osiągnięcie poziomu, który będzie porównywalny objętościowo z Etnologia.pl. Będziemy chcieli w ten sposób dać możliwość zapoznania się ze stanem polskiej etnologii szerszej grupie odbiorców
»»


1  |  2